fredag 22 juli 2011

Glass- och fotodrömmar

Idag dånar orden stekhett och klibbigt i mina trötta öron. Precis som det dånade igår. Det är seriöst fullkomligt omöjligt att vara ute, alltså sitter jag inne och nördar data till spotify. Så himla bra man kan ha det. Och ändå vill jag mer. Mitt huvud är sprängfyllt av smaskiga fotoidéer som jag inte kan verkställa av ett eller annat skäl, och det är sjukligt frustrerande! Jag vill fota snygga mörklockiga flickor som tvättar håret i baljor, iklädda pastellfärgade simdräkter (sådana moderna som ser ut som att man bara bundit ihop en bikini över- och nederdel).

Och så vill jag mycket gärna äta glass. Fast det ska jag. Det är nämligen så fruktansvärt hett att vi faktiskt är tvungna att lämna stället för en stund, forsa iväg med båten, stanna på något mysigt ställe och köpa glass. För min del passar det alldeles utmärkt. 

1 kommentar:

Ida Fiskaa sa...

elsker dine fotoideer!