torsdag 25 augusti 2011

Orättvistorättvistorättvist

Att vara sjuk och hemma just den dag man allra minst vill vara sjuk och hemma. Att sitta i soffan och inte unna sig smaskiga tv-program utan istället vara himla flitig och skriva uppsats. Att ha ont i hals och mage men ändå mentalt vara frisk som en frisk förutom att huvudet dånar lite omärkbart när man har stått för länge. Att inte få träna eller gå på efterlängtad dans just idag, men att  säkerligen tvingas vara med på skolgympan i morgon.

ORÄTTVIST!

Det enda som är en liten, liten smula positivt är att man får dricka sånt här:


2 kommentarer:

Belén sa...

SV: Kaunis Grani :)

Elin / Nevnarien sa...

sv, Men åh vad glad du gjorde mig nu!! :) Jag har alltid gillat att skriva men alltid "haft svårt för att prata". Det har aldrig varit min starka sida och jag har alltid varit lite tyst.. ;) Så det gör mig verkligen jätteglad att höra att även mitt tal kan vara uppskattat - vilken självförtroendehöjare! :)