måndag 1 augusti 2011

Göllllligheter

Ibland när jag har tråkigt brukar jag surfa runt på dafont.com och ladda ner alla söta textfonter jag hittar. Det är en mycket trevlig sysselsättning, särskilt som jag varvade det hela med läsning igår.

Jag har inte läst på rätt länge, har liksom inte riktigt haft något behov av att göra det, men man kan ju inte frånkomma att jag hade en bokblogg förut, och nördade böcker så att det rök omkring öronen. 

Nu har jag kommit fram till att bokbloggandet är underskattat! För åtminstone jag fick hem en trave böcker i postlådan att läsa och recensera, och förtillfället läser jag en sådan bok för att inse att den är bra! Rak på sak är den, och smattrande som regnet, lika oförutsägbar som åskan och otroligt rolig. Jag gillar böcker som grabbar tag om  en direkt från första sidan, lättläst och flammande, och den här är en sådan. Roligt namn har den också - den heter En hondjävuls liv och lustar.

Inga kommentarer: