lördag 3 september 2011

Att jämföras med "smickrande personer"

Visst är jag inte den enda som blir arg ibland? Bekräfta det, så känns det lite bättre.

Hur som helst, när man är som allra argast med håret på ända och kläderna på snedden, då blir man ju alldeles förskräckligt lycklig av att höra repliker som denna:

- Mamma, hon ser ut som Hagrid när hon är sådär arg!

Som sagt, jag börjar förstå varför Harry Potter har en åldersgräns... Och så börjar jag undra varför jag aldrig plattar mitt hår...

1 kommentar:

... sa...

För att jag i denna stunden försöker komma på hur du ser ut med rakt hår, och- i don't like it. Du e söt i ditt lockiga hår, jag däremot år lång och bredaxlad, så jag ser mest ut som Maria montasami, ush. hehe

o näe, du är inte den enda som blir arg, inte för att jag har varit det på en tid.... men hagrid e väl snygg... öm da-ha

btw, om du vill platta ditt hår är jag totaly cool with it-de e ju faktist ditt hår o ditt huvu :D