onsdag 26 oktober 2011

Lite eld och vad jag gjort sedan sist



Åh, jag knäböjer för er, kära läsare, om någon mot förmodan ännu skulle hänga kvar. Jag känner mig uppriktigt sagt som en usel bloggare, vilket jag också är just nu.  Det känns ruttet.

Orsaken till mitt långvariga uppehåll är framför allt att jag har varit rätt så stressad ett tag. Jag har kanske inte haft mer program än vanligt, men inne i mitt huvud har det pågått så mycket mer att jag är alldeles utmattad. Fast, det känns som om stressen börjar släppa sitt krampaktiga grepp om mig nu, och som om jag kan börja leva igen.

Sedan sist har jag hunnit med endel. Jag har bland annat varit i skolan (överraskning?), krattat några futtiga kvadrat av vår gräsmatta, vandrat runt på de romantiska gatorna i "gamla stan" i Tallin (de döljer en helt ny och underbar värld) och druckit smoothie.

Dessutom har jag varit med fotogruppen i vår skola på utställning idag. Temat på utställningen var Afrika, och jag känner att det börjar pyra av idéer i min hjärna nu när vår egen utställning sakta närmar sig. Vi såg hur som helst en bild på eldsflammor , och jag erinrade mig om att jag faktiskt själv roade mig med att fota eld för en vecka sedan då vi var på landet (exempel ovan).


Ps. Jag ska försöka blogga bättre nu, jag lovar.

2 kommentarer:

... sa...

eeeeld!!1 Jag har också fotat eld i mina dar, även om jag inte direkt är så fotografisk av mej.... men det är faktiskt skoj, blir oftast snyggt... :D

Milla sa...

ljuvliga bilder, jag följer! (:

följ mig:
http://lifeonmylevel.blogspot.com/