söndag 6 november 2011

Miss Erabell goes barnvakt


Av någon outgrundlig anledning associerar jag till drypande deckarhistorier då jag ser handskbeklädda händer. Okej, jag erkänner att det har blivit lite för mycket Tio små negerpojkar för att vara bra för mig. Liksom, vem blir rädd av att se en läderhandske? Öhm, jag...

Gårdagen hade med sig en dos rosa konfetti, eller åtminstone känns det så. Mina blivande barnvaktsbarns familj kom nämligen över på middag. Jag ritade lite prinsessor och lekte häst och sånt där som man brukar göra, och det fungerade bra! Redan nästa veckoslut ska jag leka lite till :))

4 kommentarer:

... sa...

Vakta barn e jätteskoj! Förr tyckte jag att det var skrämmande och jobbigt, men sen håka ja att ja e helt skitbra på de, bättre än många... men jag får en känsla av att du är "proffs" som får betalt, så då e du bättre än mej oberoende om du överhuvudtaget ens tycker om barn....

för så fungerar dagens samhälle

(o om du missfösto mej så tror jag verkligen inte att du är en dålig barnvakt, du har ju övat på dina brorsor´. [Jag ba svamlar])

p h o t o g r a p h y b y siri sa...

fin bild! :) haha brukar också vara barnvakt, vet hur det är :')

Anna's foto sa...

fin bild!

Tess - Kervefors Foto & Media sa...

Läcker bild! :)