tisdag 14 juni 2011

Gammeldags forever

Varför får ovanstående foto mig att associera till Emil i Lönneberga? Svara på det, och jag bjuder dig på glass! Fast man ska aldrig lita på mig, så det kanske är bäst att inte svara alls.

Så, jag tror att jag försöker reda ut det hela alldeles själv istället. 

Alternativ 1 - Vi (läs: lillebror) såg lustigt nog på Lotta på Bråkmakargatan igår, och eftersom författaren är den samma är det möjligt att min hjärna lägger sådana detaljer på minnet.

Alternativ 2 - Shortsen är onekligen typiska Emil-shorts.

Alternativ 3 - Smutsiga barfota fötter.

Jag kan inte bestämma mig för vilket...


Förresten så har jag gjort en deal med en kompis gällande att jag ska ge henne boken Jag saknar dig, jag saknar dig! åt henne i morgon. Inget desto mer, förutom att jag nyss bestämde mig för att jag absolut vill läsa om boken innan jag överlämnar den. Mer om hur utmaningen artar sig får ni vet i morgon.


Inga kommentarer: