lördag 16 april 2011

Shopping!

Idag exakt klockan tio stod vi tre vänner och väntade på tåget som anlände tre ynka minuter senare. Vi beträdde ett shoppingcenter i närheten och lättade en smula på plånboken. Efter en hamburgare och en glass samt lite inskaffade kläder kände jag mig nöjd och återvände med ett likadant tåg. Nu är jag hemma.

Jag känner mig tvungen att inflika att jag såg Mozart idag, första gången på länge. Jag hade nästan hunnit börja sakna honom. Det har liksom blivit en rutin att se Mozart gå förbi med hunden varje morgon. Nu när han inte har gjort det känner jag mig nästan lite vemodig ibland. (Eftersom jag förstår att inte särskilt många vet vem Mozart är publicerar jag ett skilt inlägg tillägnat honom senare idag.)




Ett par byxor som av misstag följde med mig hem.

Inga kommentarer: