torsdag 14 april 2011

Justin Bieber spökar

Jag börjar nästan tro att rubriken stämmer, för idag verkar det som att ovan nämnda efterblivne pojke har varit min svans hela dagen.

1. På modersmålstimmen som förresten var rätt underhållande. Vi surfade på datorn i korridoren och hamnade på youtube och småningom vid en trave Justin Bieber-klipp (som var rätt usla).

2. På gympan som bestod av att hoppa hopprep och kasta bollar som förr i tiden. Lärarens enda cd på plats var en cd med nämnda artist.

3. Planerar se filmen om hans miserabla liv.


Och nej, jag är inget fan av honom, jag hör snarare till den där klungan som inte högaktar den lilla ängeln. Han är som ett stående skämt i mina broskklumpar till öron. Bara för det tycker jag ändå att det är värt att lyssna på hans säkerligen sämsta och bästa sång. Om er hjärnkapacitet räcker till att förstå varför, det vill säga.


1 kommentar:

Mokja sa...

jo ni blev lite galna